2015年3月8日星期日

意料之外素火鍋 @ 一心素食 (觀塘)


太太安排了一個火鍋晚餐給我 , 我滿心歡喜諗住一疊疊牛肉、生蠔、海鮮 , 一直心情好 high , 直至帶我去到火鍋店 , 一睇原來是素食店 , 唔係呀嘛 !?  食齋 ... 大中伏 !  不過既然來到幾大就幾大 , 老虎蟹就老虎蟹 ~

6 點半時上到去小狗得兩隻 , 仲未滿座 ....



 今晚點菜完全由太太話事 , 佢真霸道 , 食素淡茂茂 , 我都唔知嗌乜好 ! 

 

  

太太嗌了個蓮花藥膳湯底 , 湯同花分開上 ~

 

侍應準備幫我們把蓮花放入湯時 , 通知我們影相要快 , 影住蓮花慢慢地張開 ~

 

藥膳湯連菜籃一盤 , 蔬菜菇菌豆腐多籮籮 , 綠油油的菜樣 , 未食剩睇已覺新鮮 ~

 

另加火鍋料 ... 爽口鮮淮山  $ 24

 

花枝拼貢丸 $ 24

 

迷你香腸拼煙肉 $ 24



有樣嘢想問 : 佛教唔係話六根清淨 , 為什麼素食要製造葷食的樣子 , 這是一個謎 !  味道來講 , 很真實 , 明明是豆製品卻有原本應有的肉味 , 另類分子料理吧 ~

 

入口即化鮮腐竹 , 豆味豐濃 $ 24

 

臨尾食件 蛋奶素 藍莓芝士蛋糕 $ 19 , 味道新奇 , 引人入勝 ~


大家知唔知講起食齋 , 大多數都會諗起佛教徒 ... 不過我話你知全球最多素食者的地方是印度 , 當中印度教、鍚克教裏有八成是素食者, 大家唔好忘記佛教是由印度傳來 ~


一心素食
觀塘鴻圖道 30 號鴻圖樓 3 樓
Tel : 2494 9492
星期一至日 : 07 : 00 - 22 : 00


沒有留言:

發佈留言