2013年9月14日星期六

實在 "泰" 滿足嘞! @ 薄荷葉泰國菜

2013年8月29日, 從加拿大回來-只短暫留港的舊同學"大啄人" 相約小弟出來吃個飯聚聚舊, 他指明要吃泰菜, 而聚餐地點則由我定... 一聽到"泰菜"二字, 我即時提議去這間位於元朗的 薄荷葉泰國菜 Mint Thai House , 這位老友驚訝的問: 「食泰菜, 乜唔係去九龍城嗎?」 我笑一笑才答「九龍城-OUT 啦! 呢d係乜鬼概念? 你估仲係90年代咩!? 家陣要食泰菜有好多選擇! such as 我今晚帶你去的呢間-Mint 啦!」  OK! 18:00 朗屏站-不見不散!




我們一步入餐廳, 我的老友即時"嘩"咗一聲, 因為佢未去過一間如此潮格又有酒吧feel 的泰菜餐館~
還設有大屏幕-且播放著, 我們熟悉的金曲, 包括- George Michael 的 "Careless Whisper"... 氣氛high爆!!

服務: 侍應生的服務態度還算是殷勤的, 或許他/她們的招待態度不太熱情, 或許他/她們不太懂得去洞悉客人的心態/期望... 然而我覺得侍應生們都是主動並樂於去服務客人的~  




冬蔭公湯(小) $68:
一小煲端上來的, 侍應生會把湯倒在小碗上再分給我們-大約可分成4碗~ 此湯香茅味重, 材料豐富又新鮮...份量足, 蝦味濃郁, 辣酸度均衡~ 真的越飲越high! 超推介!



木瓜沙律:
價錢我實在忘記了-大約是$58/68... 食材新鮮, 木瓜清甜爽口,  酸度適中, 中等辣度, 極具東南亞風味, 非常刺激! 




椒鹽魔鬼魚 (時價):
當晚是賣$138的,  魔鬼魚炸得十分香脆, 但肉質仍然鮮嫩細緻又富彈性, 沒有腥味, 椒鹽味超香口, 且酥脆得連魚骨都可吞下肚...清甜的魚肉及椒鹽味道一起融合在嘴裡~ 真係神仙都企唔穩呀!



穌梅鴨 $180:
當侍應生把此道菜端上檯時, 我們都大反應地"嘩"了一聲, 心諗 「咁大隻鴨, 兩條友點食得晒呀!?」


面對我們的大反應, 侍應生只淡然的笑一笑... 並主動即席獻技把"鴨鴨"分件, 給我們吃,
據侍應生所說, 此道 "穌梅鴨" 的 烹調方法是以先炆而後炸的... 咁把炮!? 食件先... 好~味~呀!!!!
一口咬下去- wooo~油香四溢! 鴨肉味濃且肉質嫩滑, 絕對不韌-無牙都食得, 可能因為脂肪少-所以吃多幾件也不會膩... 話咁快就KO隻鴨鴨lu~  Like爆!

對我們這種"中坑食肉獸"而言, 真的沒什麼可挑剔的了!! 實在 "泰" 滿足嘞!!

曹操的"短歌行" 寫得真好: 「對酒當歌,人生幾何?譬如朝露,去日苦多... 」這一段, 正好用來抒發了我這一晚跟舊同學"大啄人"共聚的感覺....實在感慨萬分呢
...

薄荷葉泰國菜  Mint Thai House

元朗安康路怡康大廈地下12-13號舖 

Tel:  2475 5872

星期一至日:12:00-14:30,17:30-23:00


沒有留言:

發佈留言