2014年10月19日星期日

杯莫停 @ Mini club 旺角店



老友鬼鬼 , 外出飲番杯是一件開心事 ,  但亦係一件好頭痛事 ( 尤其有女兒同行 )  因為酒吧四處是 , 劈場則可免側免 , 要搵間又 classy ,  地方又要就腳 , 亦要坐得舒舒服服的 , 仲要抵 , 真要考考心思 ~

小弟向來喜愛杯中物 , 到過的酒吧不計其數 .... 邊間 pub 好 , 邊間 pub 差 , 我心中有數 ! 


當晚我就跟三五知己帶著女兒慶祝她笫一次合法落 pub 飲酒 , 來到這一間值得我信任的酒吧消遣一番 ~







Mini Club 是純淨場 , 主要為 relax 傾計兼飲飲食食 , 玩骰盅、睇球場這種嘈喧巴閉活動便會不合適 ~
 

旺角店比尖沙咀店細間, 環境較似老式夜場 , 可能是這樣令「青春一代」覺得新鮮 , 這樣也好可以吸納不同層面的客人 ~


 


Fire Rose $ 87 :
令全場驚豔 , 攞晒采的 cocktail , 火光熊熊引出眾人的情緒推向高峰 , 令我想起羅文首金曲 " 激光中 " : 光加熱就等於火,火加歌就等於我,若我與歌再加上你,溫度將提高更多......



凡惠顧每支 $ 368 或以上的紅酒 / 白酒 , 店方會送出限定美食 ( 5 選 1 : 時令生蠔 6 隻、海鮮拼盤、西班牙手切伊比利黑毛豬火腿 ( 24 個月) 85 gm 伴黑松露脆多士、炭燒德國腸拼盤、巴馬火腿芝士拼盤 ) , 不過除了這些美食 , 廚師懂得的還有更多 ......


西班牙手切伊比利黑毛豬火腿 ( 24 個月) 85 gm 伴黑松露脆多士 :
甘香雋永的黑毛豬火腿是送酒良伴 , 而黑松露脆多士有莫需講的美味 !


香烤蜜糖雞翼 $ 68 :
佔過蜜糖的雞皮 , 微烤有脆皮 , 肉質嫩滑 , 甜甜中有香草香 ~


海鮮拼盤 (上圖是兩盤的份量) :
你拼我又拼 , 當然是拼命搶食新鮮海鮮 , 一盤有熟龍蝦半隻、睡蟹半隻、 藍青口 6 隻、翡翠螺 3 隻、熟蝦 3 隻、車厘蜆 1 隻 .... 勁正   !



炭燒雞泡魚乾 $ 68 :
煙煙韌韌雞泡魚乾 , 沾沙律醬食得 , 剩食亦得 , 只是炭燒味道不突出 ~




最後, 我點了一首金曲: 飲勝 - 鄭少秋
飲勝 咁至醒 倒晒落肚先至醒!  飲勝 先算醒 杯莫停 勝!
飲勝 一次清 今晚盡興杯要清!  飲勝 一於清 咁至盡情 勝!
人人確係高興 大眾叫弟呼兄
飲到連埋埕 你點可以剩 勝! 
飲到連埋埕 無一杯會剩 勝!
飲勝 梗要清 酒靚就要飲到清!  飲勝 必要清 杯莫停 勝!
飲勝 起勢清 一個二個都要清!  飲勝 飲到清 咁至盡情 勝!
大啖呷係恭敬 絕對無話揾丁
飲到好開心 醉咗先夠勁 勝!
飲到好開心 四邊響處擰 勝!
越硬我越高興 成個肚係(酒精)
飲到暈佗佗 我都不會停 勝!
飲到暈佗佗 個頭起勢FING 勝!
大o炎我又先敬 盡興你就飲清
飲到蒙查查 暢飲真夠勁 勝
飲到蒙查查 醉貓雙眼定 勝!



MINI CLUB 旺角店
旺角太平道6號B地舖
Tel :  2782 6628
星期一至日 : 18 : 00 - 04 : 00 

沒有留言:

發佈留言